Początek..

13:54

Hej wszystkim <3

Mam na imię Zuzia i mam 13 lat. Pochodzę z okolic Warszawy.

Interesuję się fotografią, modą, blogowaniem oraz tancem :)
To nie jest mój pierwszy blog ale postanowiłam zacząć
od początku ponieważ tamte blogi nie wypaliły ;/
O czym będą posty na moim blogu ?
Hmmm......Pisała będę rózne posty, pojawiały się będą
posty z mojego dnia, OTD, DIY, TAGI, i co tylko zapragniecie,
to zależy od was, i od waszego gustu :) Wyrażać się możecie 
w komentarzach oraz w przegródce "Wasze Pomysły
Na Posty".
Mam nadzieję że moje posty spodobają wam się, oraz że
mnie polubicie c;
Posty, będą pojawiały się od 2-4 razy w tygodniu :)
To byłoby na tyle, myśle że początki zawsze są trudne, a więc
teraz mam go już za sobą.
Paa <3


Piosenka dnia



A poniżej moje zdjęcie :)



You Might Also Like

2 komentarze

  1. hej ;)
    Zapowiada się ciekawie, obserwuje i w wolnym czasie zapraszam do siebie: www.minonokoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję <3 Oczywiście wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń