Ostatni post....

10:58

Hej.
Witam was wszystkich w ostatnim poście.....w tym roku oczywiście :) Nie mogłabym porzucić bloga, ponieważ bardzo się do tego wkręciłam, może postów nie dodaję systematycznie, ale to tylko i wyłącznie z braku pomysłów i czasu, jak wspominałam w poprzednim poście. Już nie długo przywitamy rok 2015. Ja spędzam go w domu, z rodziną, ale wy w komentarzach możecie napisać ja go spędzacie, będzie mi bardzo miło.
Chciałabym złożyć wam życzenia z okazji nadchodzącego nowego roku, życzę wam miłego sylwestra oczywiście, zdrowia, szczęścia spełnienia marzeń oraz aby wasze postanowienia noworoczne udały się. Gdy jesteśmy już w temacie postanowień noworocznym, może zaczniemy. Dzisiaj właśnie do was z tym o to tematem przechodzę.

1.Poświęcę więcej czasu przyjaciołom
Nie oszukujmy się, od pewnego czasu 
zaniedbuję moich przyjaciół, ale obiecuję
że z nadchodzącym rokiem to się zmieni. 

2.Będę spędzała mniej czasu przed komputerem
Na pewno większość z was zmaga się 
z tym że spędza dużo czasu przed komputerem, 
u mnie nie chodzi tylko o komputer, to jest 
pikuś w tym temacie, najbardziej 
uzależniona jestem od telefonu, nie ruszam się bez niego
z domu, z tabletem jest mniejszy problem,
ponieważ spędzam przy nim mniej czasu niż przy telefonie.

3.Zacznę oszczędzać
Mam ogromny problem z oszczędzaniem,
gdy tylko w ręce wpadną mi jakieś pieniądze
bez myślenia wydaję je, na wszelkie pierdółki co nie jest dobre.

4. Więcej czasu dla bloga
Chyba pod każdym postem piszę wam że mam 
z tym, ogromny problem, ale postaram się to zmienić.

5. Systematyczna nauka
Od wielu lat obiecuję sobie, że będę się systematycznie 
uczyła, ponieważ przed każdym sprawdzianem mam 
wielki problem z nauczeniem się tak obfitych tematów,
jest tego bardzo dużo, szczególnie teraz w gimnazjum
muszę przyłożyć się do nauki, lecz taki przeskok nie jest łatwy.

6.Zacznę organizować swój czas
Zawsze brakuję mi na coś czasu, więc 
postanowiłam go organizować, w tym celu 
zakupiłam sobie kalendarz, i mam zamiar, rozkładać 
sobie czas aby starczyło mi go na przyjaciół, bloga, naukę, 
oraz inne rzeczy....

7.Zdrowy tryb życia
Od kiedy pamiętam, mam problem ze zdrowym odżywianiem
zamiast zdrowych rzeczy wybieram fast foody, czy
słodycze co nie jest dobre i zdrowe. Więc postanowiłam zacząć 
zdrowo się odżywiać. 



To byłoby na tyle z moich postanowień, tak jak wspomniałam wyżej możecie napisać w komentarzach swoje postanowienia, bardzo mnie to ucieszy. Każdy komentarz czytam z zainteresowaniem oraz fascynacją. Jest dopiero godzina 20 a już słychać huki strzelających petard hehe. 
Ten post właśnie dobiegł końca mam nadzieję że wam się spodobał, i że zostawicie ślad po sobie, do następnego paa !!! :))





You Might Also Like

7 komentarze

  1. Życzę Ci, byś zrealizowała każde postanowienie noworoczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy podobne postanowienia ja obs http://toriblogoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, ze uda ci się je zrealizować :)
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne :)
    Zapraszam do mnie --> http://martynawozniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby postanowienia udało się spełnić :)

    U mnie na blogu pojawiło się pierwsze rozdanie, jeśli byłabyś zainteresowana to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki abyś je zrealizowała :)
    http://karolina-kina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń