Wywiad z Magdą

06:37

Hej :)
Pare dni temu poprosiłam pewną blogerkę o przeprowadzenie wywiadu i zgodziła się.
Ma na imię Magdalena z bloga Klik.

Zaczynamy !

Z: Od kiedy prowadzisz bloga ?

M: Blog powstał 7 listopada 2014 roku.I jest to mój pierwszy blog

Z: A co zainspirowało cię do tego że ten blog powstał ?

M: Zaczęło mi się to podobać.Patrzylam na inne blogi.I postanowiłam ze założę bloga.Na początku to były byle jakie posty,aż ludzie zaczęli to czytać.

Z: Jak często dodajesz posty na bloga ?

M: To zależy. Staram się dodać co 2-4 dni.Ale nie zawsze mi się udaje z powodu nauki.

Z: Jakiej tematyki jest twój blog ?




M: Jest on o wszystkim.Dodaje tam różne posty.Moda,uroda,porady itp.

Z: O czym był twój pierwszy post, i kiedy go dodałaś ?

M: Pierwszy post był o paczce z wygrana dodałam go 7 listopada 2014 roku
Tak wiem dziwne haha
Z: Czy ktoś pomagał ci zrobić wygląd bloga ? Czy sama się do tego zabrałaś ?
M: Na początku wygląd robiłam sama.Obecnie zrobila mi go Patrycja(piankaofstyle)
Z: Czy masz jakis cel do którego dążysz prowadząc bloga ?
M: Blogowanie to moja pasja.Gdy zacznę stawać się bardziej zauważana chyba mogę tak to nazwać chce zacząć nagrywać na YouTube
Z: Jak wpadłaś na nazwę bloga ? Czy inspirowałaś się czymś ? Jeśli tak to czym ?
M: Nie :) Nazwa wpadła mi jako pierwsza do głowy i uznałam ze tak będzie się nazywał mój blog.
Z: Czym dla ciebie jest blog ?
M: Jest to moja pasja.Odskocznia od rzeczywistości.Na blogu czuje się inaczej,odrywam się od świata.
Z: A masz może jakieś ulubione bloggerki/bloggerów ?
M: Tak. Kika z bloga kikaa-blog.blogspot.com . Następnie Julita z bloga juulyblog.blogspot.com. oraz Julia z bloga dont-benormal.blogspot.com
Z: Czy ktoś pomaga ci w pisaniu ? Czym się inspirujesz ? A może raczej kim ?
M: Posty pisze sama. Inspiracje na posty przychodzą same.Staram się nie kopiować prac innych blogerek i sama wymyślam nowe posty.
Z: Czy ktoś pomaga ci w pisaniu ? Czym się inspirujesz ? A może raczej kim ?
M: Posty pisze sama. Inspiracje na posty przychodzą same.Staram się nie kopiować prac innych blogerek i sama wymyślam nowe posty.
Z: Czy pisanie to twoja pasja, czy może sposob na popularność ?
M: Blogowanie jest moja pasja. :) Nie bloguje dla popularności i współpracy.
Z: A jaki masz stosunek do wsześniej wspomnianej blogowej "popularności" ?
M: Większość osób zakładających bloga , chcę stać się popularną w różnie sposoby. Rozumiem że ludzie zaczną cię lubieć.,czytać twoje posty.Ale nie lubię bloggerek , które promują się na inne sposoby. Szczerze to popularność nie jest dobrą stroną.
Z: Czy reklamujesz swojego bloga ? Jeśli tak to w jaki sposób ?


M: Tak jak każda bloggerka , dodaję linka na grupę
Z: Czy bawisz się w coś takiego jak "obs/obs kom/kom" ?
M: Staram się w to nie bawić.Wolę mieć prawdziwych czytelników.Ale jeżeli ktoś mi promonuje to bardzo rzadko ale zgadzam się
Z: Na twoim blogu większą przewagę mają zdjęcia czy moźe tekst ?
M: Raczej zdjęcia.Wolę aby ludzie mieli przyjemność z oglądania moich zdjęć , na których czesto długo pracuję
Z: Ile średnio czasu zajmuje ci pisanie posta ?
M: Różnie.Jest to od 1 godziny do nawet 3 godzin. Jeżeli post jest dłuższy i pomysłowy to dużo
Z: Czy zwracasz uwagę na komentarze ?
M: Uwielbiam je czytać.Ale nie przejmuję się hejtami.Uwielbiam czytać komentarze, bo często sam tam miłe słowa
Z: A spotkałaś się kiedyś z jakimś nie miłym komentarzem ? Jeśli tak to jak na niego zareagowałaś ?
M: Jak narazie nie dostałam żadnego niemiłego komentarzu. :) Ale napewno jak by się pojawił , nie przejmowała bym się nim
Z: A jaki najmilszy komentarz dostałaś ?
M: Jest ich wiele.Każdy komentarz ma coś w sobie miłego
Z: Czy potrzebna jest ci motywacja do pisania? Jeśli tak to czy czytelnicy cię motywują ? W jaki sposób ?
M: Hm... czytelnicy mnie również motywują.Dlatego że piszą też i w komentarzach pomysły, powstała też nowa "seria" postów na blogu pt : " Listy i paczki od czytelników" , to oni mnie do tego motywują i inspirują.
Z: Gdzie szukasz pomysłów na nowe posty ?
M: Mam je w głowie.Same przychodza
Z: Czy masz jakieś plany na przyszłość związane z blogowaniem ? Jak tak to jakie ?
M: Napewno będe blogować zawsze. :) A jak narazie nie mam innych planów, no ale tak jak mówiłam do blogowania chce dołączyć YouTube.
Z: A w jakim wieku masz zamiar zakończyć blogowanie ?
M: Gdy będe starszą osobą po 50 pewnie skonczę.Może nawet wcześniej
Z: Mój wywiad dobiegł końca, dziękuję ci bardzo za poświęcony mi czas
M: Dziękuje za propozycję i za wywiad.:) Pozdrawiam serdecznie

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Bardzo fajny wywiad ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wywiad
    OCzywiscie Magdę bardzi dobrze znam
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wywiad kojarzę Magdę z grupy :)

    http://raspberrypaulinaanddawid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł na posta! :D
    Nie znałam jej bloga, chętnie wpadnę ;))
    świetny wywiad :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam Magdę osobiście jak i z jej bloga :)
    Fajny wywiad
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi zarówno jak i pytania :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł na posta :D
    Zapraszam :)
    Gabrielle-klik!
    Masz świetnego bloga, trzeba go rozpowszechnić :)
    Weź udział w konkursie do wygrania, post promujący na 4 blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy post, wywiady czyta się bardzo miło :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wywiad :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super przeprowadziłaś ten wywiad! ;)
    http://by-jooy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post pozdrawiam i zapraszam na rozdanie u mnie na blogu http://kreatywniejszy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiatek <3
    Fajny wywiad.

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. "Posty pisze sama. Inspiracje na posty przychodzą same." Widzę, że coś mnie z pytaną łączy. Osobiście nie cierpię pytania o to, skąd biorę inspiracje. A jak mówię, że z codziennego życia, to ludzie patrzą co najmniej dziwnie, jakby byli pewni, że jednak biorę je z poezji Miłosza, albo literatury barokowej.

    OdpowiedzUsuń