GRWM na sylwestra - Makijaż

06:30

Hej :)
Dziś przychodzę do was z GRWM na sylwestra. Będzie to tylko makijaż. Tym razem także postawiłam na naturalność, i nie wymyślałam.
Nie będę przedłużała, zaczynajmy! :)


Na początek na twarz nakładam podkład z Rimel, Stay Matte w kolorze 091 Light Ivory. Jest on dość jasny ale nie pozostawia na twarzy efektu maski, co jest plusem. Ma także dość gęstą konsystencję dzięki czemu łatwo nakłada się go na twarz. Nakładałam go gąbeczką, ale nie pokazuję jej ponieważ nie jest w najlepszym stanie. 


Kolejną rzeczą jest kamuflaż z Catrice. Nakładam go palcem na niedoskonałości. Jest bardzo dobry i mogę go wam polecić. Jest to kolor 025 Rosy Sand


Na całą twarz nakładam puder także z Rimell, Stay Mate, w kolorze 001 Transparent. Nakładam go pędzlem do pudru ale także wam go nie pokaże, bo ten z kolei poszedł do mycia.



Lekko, na policzki nakładam róż z I Heart Makeup. Jest to ta jaśniejsza wersja. Bardzo go wam polecam, jest świetny. Nakładam go pędzelkiem z Elite #26. Tym razem wam go pokaże, zdjęcie macie niżej.




W konciki oczu nakładam biały cień z paletki Virtual.



Tusz jaki wybrałam do tego makijażu jest z firmy Pierre Rene. Ma długą, fajną szczoteczkę. Bardzo dobrze rozdziela rzęsy, nie skleja ich, oraz bardzo fajnie wydłuża.


Ostatnim etapem jest szminka, z essence w kolorze 13 Love me. Używałam jej także w Makijażu na rozpoczęcie roku szkolnego, post ten jest na moim blogu. 


Przed 


Po 









You Might Also Like

6 komentarze

  1. Bardzo ładny makijaż ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż. :) Jednak dla mnie zbyt dzienny, ja zaszaleję z większą ilością kolorów i brokatem! :)

    Dużo uśmiechu w Nowym Roku! :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widzę równicy przed i po, bo bez makijazu jesteś równie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi osobiście podkład nie przypadł do gustu, ale może jeszcze do niego wrócę. Na razie leży i czeka na moje zainteresowanie :D Fajny, delikatny makijaż.
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszłaś ślicznie! ;*
    Od dawna chcę kupić ten podkład, ale jedni mówią, że robi efekt maski, a drudzy, że nie - więc nie wiem :')
    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz bez makijażu:)
    Pozdrawiam ;)
    moooonka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń