Ulubieńcy lutego

10:11

Hej !
Dzisiaj przychodzę do was z postem "podsumowującym" miesiąc luty.
Wiem że luty skończył się już 14 dni temu ale nigdy nie jest za późno na polecenie wam produktów.
Kosmetyki które wam tu pokażę używałam praktycznie codziennie, a piosenki słuchałam bezustannie.

1. Jajeczko EOS - Pierwszą rzeczą jest to sławne jajeczko EOS o którym już chyba każdy słyszał.  Ja
posiadam to oryginalne o zapachu tutti frutti o ile się nie mylę. Wiem że w Biedronce i Hebe pojawiły się " podróbki " EOS. Ja to jajeczko po prostu uwielbiam, gdy jeszcze go nie posiadałam nie rozumiałam tej jego " popularności " ale już wiem o co tak na prawdę chodziło. Balsam ten idealnie nawilża, oraz ma przepiękny zapach i oczywiście poręczny kształt.





2. Tusz do rzęs Maybelline ( The Mega Plush Volum Express ) - Idealnie rozdziela, i nawet trochę wydłuża rzęsy. Fajne jest to że jego szczoteczka się wygina jest to bardzo pomocne.






3. Czekolada Milka Oreo - Uwielbiam wszystkie czekolady Milki ale tą z Oreo mogłabym jeść bezustannie. Szczerze powiedziawszy nie przepadam za Oreo ale w czekoladzie o tym smaku się zakochałam. 





4. Twix w białej czekoladzie - Jest to edycja limitowana Twixa w czarnej czekoladzie, za tym właśnie nie zbyt przepadam, ale ten jest idealny. 





5. Herbata - Nie jest to zwykłe pudełko herbaty. W tym o to pudełku jest aż 6 smaków, które macie opisane na zdjęciach. Są na prawdę pyszne, ich smak bardzo wyraziście czuć.






7. Kendji Girac - Andalouse


8. Tabb & Sound'n'Grace - Dach


9. AronChupa - I'm an Albatraoz 

To byłoby na tyle mam nadzieję że post wam się podobał, tak samo jak mój wybór :) 
W komentarzach możecie napisać swoich ulubieńców :)
Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację ;))

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Chyba skuszę się za zakup tego tuszu do rzęs :D
    Pozdrawiam
    gusiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tę herbatkę :P
    Zapraszam! :)
    http://mayandsophia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o widzę ulubioną czekolade mojego chlopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam milke :) piosenki również ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że interesujesz się główie modą i kosmetykami. Dla mnie są to tematy dość odległe...;) Dlaczego ? Tego dowiesz się wczytując się głębiej w mojego bloga: http://zwierzenianiekontrolowane.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń