Wyniki konkursu, CHOIES, i kolejny konkurs...

03:30

Hej kochani.
Na początku chciałabym wam bardzo podziękować az te ponad 100 obserwatorów jest to dla mnie ogromna i niesamowita liczba DZIĘKUJĘ <3
Dziś przychodzę do was z aż trzema tematami. Pierwszy to wyniki konursu, drugi współpraca z CHOIES a trzeci to kolejny konkurs!!

Wygrały :
1. Baskuul
2. Wiktoria Ktoś
3. Wiki Blogs

Z dziewczynami skontaktuję się mejlowo.

Drugim tematem jest jak wcześniej wspomniałąm następny konurs m.in napisała do mnie firma CHOIES o współpracę i muszę zebrać 100 kliknięć więc liczę na was.

Warunki są takie same :
Musicie mnie obserwować oraz poklikać w rzeczy które was zainteresowały i napisać i cenę w komentarzu, bez oszustwa !!
Tym razem wybiorę aż 5 osób !!
A nagrodą jest promowanie bloga :)

To może przejdzmy do kolażu.

Klik              Klik

                                                               Klik           Klik          Klik




                                                               Klik           Klik          Klik
                                                                 Klik          Klik          Klik
Emotikon grin

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ooo jej dziękuję :D Z tego co pamiętam nie podawałam Ci e-mail (sprawdzałam xd) a adres bloga zmieniłam więc to mój e-amil: wiktoriaktos73@gmail.com
    sukienka 1 114.76 zł
    sukienka 2 84.40 zł
    hii-sunshine.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zwyciężczyniom
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)

    zapraszam !
    http://karolina-nosal.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy, chcę wszystkie!!!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy <33 Ceny podaję w $
    Sukienka 1- 21.99$
    Koszulka 3- 16.90$
    Shorty 2- 20.99$
    Okulary 3-10.99$

    http://westayflawless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolaż, poklikałam w linki :)
    Pozdrawiam ciepło !
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ubrania! :)
    Pozdrawiam, może wspólna obserwacja?
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuję współpracy
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne ubrania
    ceny podam w $ :
    Sukienka 21.99$
    T-shirt 16.90$
    Spodnie 19.90$
    Okulary 10.99$

    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku te rzeczy są wspaniałe! Piękne i świetny blog :D

    OdpowiedzUsuń