Ej, ale kim ona jest? - Post gościnny

10:20

 To nie jest ona 

Inny wygląd, inna twarz  

To nie jest prawda, jakaś zjawa 

Coś się zmieniło? 

Dlaczego tu jest?


Dziś nie pisze dla was autorka tego bloga bo ja autorką też jestem tylko zupełnie innej strony internetu.  Zuzia zaproponowała mi post gościnny za co już na początku jej dziękuję. No i na początku powiem coś o sobie, by wam nie namieszać w głowie.

Jestem zwykłą 16 latką mieszkająca w woj. Lubelskim w okolicach Zamościa. Ej no ale co ja mówię? Jaką zwykłą? Jestem innym człowiekiem takim z kosmosu chodzącym po tym świecie już od 312 miesięcy, mieszkającym tak na końcu świata. Dla niepoznaki. Interesuje się grafiką komputerową, rysowaniem, malowaniem, blogowaniem czyli taka dusza artystyczna (dosłownie, bo czasami jestem sprzeczna sama z sobą). Jak już wspominałam wyżej jestem autorką bloga. Całkiem sporego bloga, bo mam już na nim prawie 2 letni staż (będzie 2września, tsa inni zaczynają szkołę a ja świętuje rocznice), trochę ponad 100 tysięcy odwiedzin i w ogóle nie zły hajs z niego. Nie, dobra z tym ostatnim to żartuje, bloga prowadzę dla czytelników a nie dla hajsu czy współprac.Blog jest też prowadzony systematycznie, bez żadnych długich przerw a posty co 2 dni.Jestem też blogerką typowo tematyczną. Co to znaczy? Że na blogu, poruszam głównie różnego rodzaju tematy od tych poważnych do tych blogowych i bez sensu. Prowadzę też bloga z poradami blogowymi, czyli wszelkiego rodzaju instrukcję (tu jest link). No ale nie piszę tam aż tak często.
Ten post jest też dla mnie w dziwnym momencie, bo piszę go akurat przed rewolucją blogową jaką zrobię prawdopodobnie w tym tygodniu Od września zaczynam liceum plastyczne, które położone jest 25km od mojego domu, czeka mnie naprawdę wielka rewolka w życiu. Dlatego kolejną robię na blogu, jak coś zmieniać to wszystko! Ale coś jeszcze o mnie. Jestem osobą spokojną i bardzo zamknięta w sobie, co ostatnio próbuje zwalczyć i otworzyć się na świat. Stąd taki trochę dziwny posta przynajmniej jego drugi akapit. Uwielbiam zmiany oraz eksperymenty na włosach, co widzicie na zdjęciach bo włosy aktualnie mam wiśniowe. Post jest już trochę spory aż trudno mi uwierzyć, że tyle napisałam o sobie i o blogu. Kończąc post zdałam sobie sprawę, że wy dalej nie wiecie kim jestem... A więc jako podsumowanie, kilka zdjęć i pisała dla was Madda z bloga Maddy a tak właściwie emotions-written-on-carts.blogspot.com.

#1
#2
#3
#4

1-Aktualny kolor na włosach, takie zdjęcie art.
2- Chociaż nie mam dobrego sprzętu i fotografią się zbytnie nie interesuje to uwielbiam robić zdjecia kotom. Tak kotom, mieszkam na wsi i mam 3 koty, więc mam komu robić zdjecia.
3. Moja największa praca jaka zrobiłam (wymiary 90/120) wisi sobie nad biurkiem.
4. Kolejna moja praca tym razem zombi, uwielbiam robić prace w tym klimacie.
Więcej moich prac, zdjęć i mnie znajdziecie na instagramie ( madd_aa) no i oczywiście na blogu

You Might Also Like

1 komentarze